torsdag 15 januari 2009

Random tuff rubrik

Mimmi hon är tlött. O ja. Men inte kan jag gå och lägga mig, för jag vill ju vara vaken när Jonne kommer hem så jag kan pussa på honom och fråga hur hans första dag på jobbet var.
Tänk att en månad gick så fort. Tokigt.
Jag har inte mycket spännande att berätta idag. Jag gick till jobbet i morse, och sen har jag haft ont ovanför fotknölarna resten av dagen. Jag skulle nog behöva bättre skor att gå i.
Jag har också varit sugen hela dagen. Sugen på skräpmat och chips, och på att shoppa. Jag har fantiserat om allt jag skulle ha köpt om jag hade pengar. Jag har visserligen rätt bra med pengar, men allt ska ju gå till huset. Och det är ju det bästa i hela världen att lägga pengarna på.
Men det skulle ändå vara roligt att ha lite nya fina kläder. Tur att jag har presentkort att handla upp nästa vecka :)

Det ska bli skönt med fredag i morgon, nu tänker jag bädda ner mig och halvsova tills Jonne kommer hem.
Peace!

Frukost 7:45:
En polarpärlan med smör, leverpastej och gurka. Vatten.

Mellanmål 9:45:
Lättyoghurt, branmüsli och quinoamüsli, russin. Ramlösa granatäpple.

Mellanmål 12:00:
Ett äpple.

Lunch 13:45:
Ris, chickenbits, sötsur sås, isbergssallad, gurka, tomat, grön paprika. Vatten. En halv kopp rött te med blåbärssmak.

Mellanmål 17:15:
En banan.

Middag 20:15:
Kålpudding med mormors lingonsylt. Vatten.

Mellanmål 21:45:
Två polarpärlan med smör, skinka och gurka. En kopp grönt citronte med honung.

Steg:
18417

Motion:
45 minuters rask promenad till jobbet.

Inga kommentarer: