tisdag 6 januari 2009

Ännu mer Söndag

Det är som vanligt när jag är ledig nu för tiden. Jag gör inte ett skit. I dag har jag inte ens varit utanför dörren.
Vi har däremot varit lite hurtiga och städat vårat lilla rum. Det ser ungefär lika stökigt ut som vanligt, men nu är det i alla fall rent!
I morgon är det vardag och jobb igen, och det känns rätt okej, men tråkigt att stänga. Jag har heller ingen koll på vem jag stänger med så vi får väl se när jag kommer hem i morgon..
Jag har inget mer att förtälja om min spännande dag, så ni får hålla er till tåls. Nån gång kommer det nog nåt intressant här.

Frukost 11:30:
Havregrynsgröt med mormors äppelmos och mjölk. Två kokta ägg. Två Polarpärlan med smör, ost och gurka.

Lunch 14:45:
Fruktsallad gjord på en banan, ett halvt päron och några vindruvor. En kopp grönt citronte med honung.

Middag 16:45:
Potatis, stek, brunsås, vinbärsgelé, gröna bönor. Vatten. En friterad äppelrulle med russin och sirap.En kula vaniljglass.

Mellanmål 20:00:
En liten bit av baconpizzan. Vatten.

Motion:
Inte ett jävla dugg.

Inga kommentarer: