söndag 11 januari 2009

Lördag

Lördagen försvann så snabbt att jag liksom inte hann skriva här. Eller jag orkade inte rättare sagt.
Men det går väl bra om jag skriver nu istället? Bra.
Dagen började med att jag vaknade tidigt och kände mig jättehurtig, så jag gick upp och kokade gröt innan jobbet. Det har typ aaaldrig hänt i hela världshistorien!
Sen jobbade jag och blev sjukt trött på tåget hem, så hela tiden jag var hemma satt jag mest framför datorn och slösurfade för att hålla mig vaken.
Vid 19-tiden anlände vi till Johan och Kickan för ett rafflande parti Talisman, där Kickan blev groda för ovanlighetens skull, och alla gav upp innan nån (Jonne) hann vinna.
Sen åkte vi hem igen och somnade till K-1 på tv.
Jag glömde ju såklart bort att ta massa skojiga kort under kvällen.
Men några blev det iallafall.
På tåget till SödertälYeah (som en kund tyckte var så fyndigt att vi hade kommit på). Jonne är DJ men verkar inte gilla musiken han spelar. Tokigt.

Jag glömmer som vanligt att zooma ut när jag tar kort på mig själv. Skills. Vad den vita pricken i mitt hår är för nåt vet jag inte. Kanske mjäll?

Jonne spexar, Kickan vill vara anonym och Johan bara är. Vi kollade på Higwaymen-DVD:n, så han är måttligt nöjd med gamla countrygubbar med hockeyfrilla. Jag gillart!

Japp. Det var kvällen i spännande och informativa bilder.
I kväll kommer en redogörelse av min spännande Söndag som innehåller hårfärgning och Battlestar Galactica mest.

Jag är glad.

Inga kommentarer: