torsdag 29 januari 2009

Fis

Hela jag var på jobbet igår, min röv också. Så nu behöver du inte fundera mer på det Ellen :)
Ledig my ass är bara ett sånt där häftigt uttryck som jag svänger mig med.

Jag är för övrigt helt bedrövligt trött. Och tydligen grinig med, så det blir inte roligare än så här i dag. Imorrn är jag förhoppningsvis en glad och nöjd tjej.
Brööööl!

Frukost 9:45:
Lättyoghurt med branmüsli och tärnat päron. En fralla med smör, skinka och grön paprika. Vatten.

Lunch 13:45:
Grillad kyckling utan skinn (för det var äckligt och ihoptorkat) grön paprika, körsbärstomater och en avokado. Vatten.

Mellanmål 16:30:
En apelsin.

Middag 19:45:
Baguette med smör, lufttorkad skinka, brieost, tomat och rödlök. Cola.

Mellanmål 22:00:
En kopp grönt citronte med honung.

Steg:
16186

Motion:
Gick till jobbet imorse. 45 minuter.

Inga kommentarer: