fredag 16 januari 2009

I like my beer cold, my TV loud and my homosexuals flaming

Hej kompisar!
Jag försov mig i morse. Vaknade 6:45, och det är ingen höjdare när mitt tåg går 7:04. Jag försover mig ALDRIG annars. Vad fan?!?
Hela dagen kändes kroatisk efter det (baklänges ni vet), och arbetsdagen kändes väldigt lång.
Men på nåt sätt tog den äntligen slut, och det kändes extra skönt att kunna gå hem efter att min sista kund för dagen (tjej i 20-års åldern, kaxig och utan leg) kallat mig för dum i huvet och skitlöjlig när hon inte fick köpa en låda cider utan att visa leg.
Tuff tjej.
Efter jobbet hade jag en het dejt med Jonne på Abbes pizzeria innan vi åkte hem och glodde på Let´s Dance.
Ja så spännande är livet i Mölnbo. Flytta hit vet ja! :)
I morgon blir det hurtbulleliv igen. Vi ska ut och gå runt Bergasjön. borde ta ca 1,5 timmar. Ska bli sweet. Jag gillar att gå.
Vi säger så.

Frukost 9:45:
Två grova rostmackor med smör, skinka, tomat och grön paprika. Två gurkskivor med leverpastej. Ett glas juice.

Lunch 12:00:
Ris, chickenbits, sötsur sås, grön paprika, körsbärstomater. Vatten. Några klunkar kaffe med mjölk.

Mellanmål 16:15:
Två grova rostmackor med smör, skinka och gurka. Ett glas juice.

Middag 18:00:
Bananpizza och lite pizzasallad. En burk cola.

Mellanmål 20:30:
En kopp grönt citronte med honung. Två klunkar öl.

Mellanmål 21:45:
En varm macka med skinka, tomat, champinjoner och ost. Ett glas cola.

Steg:
8199

Inga kommentarer: