onsdag 21 januari 2009

Det är Måndag

Så känns det iallafall för mig som varit ledig hittills.
Har inte mycket att säga om dagen. Jobba jobba jobba, skynda skynda skynda för att hinna med bussen, (jag och Kickan satte nog rekord i att stänga snabbt), sen äta och duscha och nu är jag här.
Och nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon bitti. Min nya hurtiga plan är att försöka vakna lite tidigare än jag egentligen behöver.
Det är ju så mycket skönare att ligga och titta på nyheterna och morna sig och hinna äta frukost i lugn och ro istället för att stressa upp i sista sekunden, dra på sig kläderna och gå.
Men det är svårt när man är en sån som gillar att sova, så hittills går det sisådär.
Jag återkommer med rapporter i ämnet.
Nu ska jag som sagt försöka varva ner så pass att jag kan sova.
Puss.

Frukost 9:00:
Två skivor Lingongrova med smör, leverpastej och gurka. En kopp grönt citronte med honung.

Mellanmål 13:00:
Lättyoghurt, branmüsli och russin. Vatten.

Lunch 14:45:
Teryiakikyckling, nudlar, wokgrönsaker och cashewnötter i gräddsås. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Mellanmål 18:45:
En apelsin.

Middag 21:30:
Spaghetti, köttfärssås, ketchup. Vatten.

Steg:
13665

Motion:
45 minuters rask promenad till jobbet. Jogging från jobbet till busshållplatsen för att hinna.

Inga kommentarer: