söndag 18 januari 2009

öööööh

Känner mig lite seg och slö nu.
Men det går över. Jag är dock inte ett dugg bakis annars. Kanske är mina kräks-bakfyllor över? Kanske har jag växt ifrån dom?
Kvällen i går spenderades hos Johan och Kristine (ovanligt va?) med fina kompisar och öl.
Jag hade inte ätit nån middag innan vi åkte dit och räknade nästan med att bli kastrullfull, men jag blev nog bara lagom full tror jag.
Vi gick runt sjön igår på dagen också. Det var skönt och trevligt, förutom att jag fick skavsår.
Spännande inlägg det här.
Jag återkommer ikväll istället.
Ha en bra dag kompisar, jag hoppas att ni mår bra allihop!


Finaste fina.

Frukost 11:00:
Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk. Två kokta ägg. Två rostmackor med smör, ost och grön paprika. Vatten.

Mellanmål 14:15:
En kopp grönt citronte med honung.

Lunch 15:15:
Ris, lövbiff i gräddsås, blandsallad, gurka, tomat, grön paprika. Vatten.

Mellanmål 18:30:
En banan, fyra Polly-godisar. Vatten.

Under kvällen:
Fyra öl (tror jag).

Nattmat 2:15:
En bit tacopaj, blandsallad, gurka, körsbärstomater, grön paprika. Ett glas cola. Vatten.

Steg:
15574

Motion:
En och en halv timmes skogspromenad i ett ganska raskt tempo.

Inga kommentarer: