söndag 11 januari 2009

:)

Bra söndag. Det är ungefär allt jag vill säga.
Jag känner mig lugnare och gladare än på mycket länge. Det kommer förmodligen inte hålla i sig särskilt länge, men jag njuter så länge det varar.
I morgon börjar stegtävlingen på jobbet igen efter jullovet, så nu jävlar ska jag gå igen! Dessutom har jag min tid hos optikern i morgon. Nervööööst.
Jag har förresten färgat håret idag också, så nu slipper jag ha det uppsatt hela tiden. Nice!

Frukost 10:45:
Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk. Två kokta ägg. Två limpmackor med smör och leverpastej. Vatten.

Mellanmål 12:00:
En liten kaffe latte.

Mellanmål 15:00:
Fruktsallad gjord på en banan, ett halvt päron och ett äpple.

Middag 17:15:
Potatisgratäng, en skiva stekt fläskytterfilé, gurka, tomat och grön paprika, blomkål, morötter och sockerärtor. En skiva knäckebröd med smör. Vatten.

Mellanmål 21:00:
Tre digestive-kex och ett smörgåsrån med smör och ost. Vatten.

1 kommentar:

Ellen sa...

Va härligt att du känner dig glad! Nu får du försöka hålla kvar den tanken... Man borde alltid tänka positivt (fast att det är jääävla svårt ibland).
Lycka till hos optikern, spännande.
Kraaaaam