torsdag 1 januari 2009

Happy new year!

Wiiii! Jag är sjuuukt pigg! Not. Snarare tvärtom. Men jag mår inte dåligt alls (förutom den obligatoriska huvudvärken). Sweet.
Hade den mest vuxna nyårsaftonen i mitt liv igår, och jag gillart!
Det bidde till slut hemma hos Ellen och Hannes, vi var större delen av kvällen 6 stycken, pratade, myste, drack alkohol och åt ost och kex.
Mycket trevligt!
Men seg blir man ju ändå.

2009. Känns ovant, men bra. Tror det blir ett bra år. Hus ska byggas och Mimmi ska trimmas. Så nu är hurtbullebloggen äntligen aktuell igen.
Nu ska jag försöka rycka upp mig igen.
Nytt år och nya tag, och andra klyschor!
Imöra ska jag jobba, sen är jag ledig fyra dagar. Ska bli så skönt! Och välbehövligt.
Puss på er!

Frukost 13:45:
Tre stycken GI-rutor. En med smör, ost och kaviar, en med smör, ost och röd paprika, och en med leverpastej och röd paprika. (var tvungen att prova hela påläggsutbudet hos familjen Lundegård/Bengtsson :)) Julmust och en kopp grönt citronte med honung.

Mellanmål 16:45:
Några ostbågar, vindruvor.

Middag 17:30:
Lövbiff med vitlökssmör, pommes med ketchup. Cola.

Mellanmål 19:45:
En kopp grönt citronte med honung.

Inga kommentarer: