lördag 31 januari 2009

Hurra för ditt jävla lag!

Jaha. Så var lördagen slut. Vilket party det har varit. Jag har gått i myskläder och pysslat med min nya hobby hela dagen.
Liiiite besviken över att det inte blev nåt av med lördagsplanerna, men jag behövde säkert vila ändå. Och jag behöver definitivt inte vara bakis imorron.
Men ändå. Lite socialt liv skulle vara trevligt.
Jag har inte så mycket spännande att berätta idag alls. Jag har byggt Mario, Luigi, en koopa, och Megaman, och beställt pärlplattor och pärlor för nästan 400 spänn. Andra normala människor gör av med sina pengar på kläder och fest, jag köper pärlor. *tuff tjej 82*

I morgon ska jag kanske våga mig på att köra lite bil för första gången på alldeles för länge, och så ska jag prata med min fina fina mamma. <3
Hörs.

Frukost 11:00:
Havregrynsgröt med skivad banan och mjölk. En skiva fullkornsbröd med smör och leverpastej. Vatten.

Fika 12:15:
En halv kopp kaffe med mjölk. En semla.

Middag 16:15:
Två små tortillabröd med fajitas, gurka, tomat, grön och röd paprika, gul lök, ost, majs, och gräddfil, Ett stort tortillabröd med samma innehåll minus fajitas plus tacoköttfärs och tacosås. Några nachos. Cola. PROPPMÄTT!

Mellanmål 21:45:
Två rostmackor med smör, kaviar och ost. Några cashewnötter. Cola.

Inga kommentarer: