lördag 3 januari 2009

Kalas

Det var en ganska bra dag. Kallt och jävligt bara. Jag skulle verkligen behöva ett par vinterkängor.
Kvällen tillbringades på 25-årskalas hos Alexandra, med libanesisk buffé och annat smask. Det var riktigt trevligt även fast jag var ganska seg och trött hela kvällen. Jag var inte så sugen på att bli full (och sen bakis) så jag tog det lugnt. Men det var en lugn fest så det passade ganska bra.


Födelsedagsbarnet

Frukost 10:45:
Två limpmackor med smör, ost och grön paprika. Två kokta ägg. Morotsstavar. En kopp grönt citronte med honung.

Lunch 16:00:
Tre varma mackor, en med ketchup, skinka och ost, och två med smör, skinka, tomat och ost. Cola. 4 st chokladkolor.

Kalas 19:30-ca 23:00:
Libanesisk plockmat, piroger, kyckling, pajer, sallad och olika röror. Beguette med smör och ost. Jättegott! Vit chokladmousse med hallon och blåbär till efterrätt. Typ fyra chips med dip, Två vodka/lime-drinkar, två klunkar rödvin, en kopp kaffe med mjölk.

Motion:
Skottade uppfarten fri från snö med Jonne.




En del av den goda maten jag åt.

Inga kommentarer: