fredag 2 januari 2009

FF

It´s a good day.
Jag slutade 17:15 efter en totalt händelselös dag, jag och Jonne är ensamma hemma (låter vuxet va?) och jag är ledig i 4 dagar nu. Söweet!
Vi har just kollat klart på en film och ätit massa snarr, och ska strax kolla på en till, i sängen med värmekudden på min ömma nacke.
Puss och godnatt kompisar!

Olyckshändelse 8:15:
Tog en gelégodis ur godisskålen på jobbet utan att tänka på det. Inte bra, men jag tog bara en innan jag kom på mig själv.

Frulle 9:45:
Två rostmackor med smör och skinka. Juice.

Lunch 11:45:
Spaghetti, köttfärssås, ketchup, tomat och grön paprika. Vatten. En kopp mangote med honung.

Mellanmål 15:45:
En rostmacka med smör och skinka. Vatten. Fruktsallad gjord på banan, päron, äpple, kiwi, och vindruvor.

Middag 18:15:
En chorizo, två och ett halvt grovt korvbröd. Ketchup. Mjölk.

Mellanmål 19:45:
En kopp grönt citronte med honung.

Snarr 20:45:
Morotsstavar, gurkstavar, less fat-chips, dip, cola.

1 kommentar:

Ellen sa...

Korv med bröd låter som något ni "teens" äter när det blir ff ;-) hihi.
Och förresten heter det verkligen snarr? Puss