onsdag 14 januari 2009

äh.

I dag är jag ledig. Jag har en massa saker som borde göras, men jag är så trööööööööött. Och trög med för den delen.
Det är så typiskt. 99,9 % av alla lediga dagar är man sjukt seg och trött. Vad är grejjen?
I går var iallafall en bra dag. Var och simmade efter jobbet, och det var jobbigt men skönt. Och jag älskar den där känslan i kroppen efteråt, när man är lagom mör och trött. Konstigt att jag inte tränar oftare.
Hur som helst är planen att simma på tisdagar, och gympa på Onsdagar när plats finnes. Mölnbos enda gympagrupp är nämligen fullbokad, så vi får bara gympa med när nån annan inte kan komma. Så håll tummarna kompisar!
Dagens att-göra-lista:
  • Tvätta bilen ( alltså inte i en biltvätt, utan själva)
  • Bestämma vilka två par brillor jag kan tänka mig använda.
  • Åka till optikern och beställa och betala.
  • Fixa nya p-piller så det inte blir några barn gjorda.
  • Gå till apoteket och hämta ut ovan nämnda p-piller samt nya migräntabletter. Kommer bli dyyyrt!
  • Laga mat.
  • Helst gå en promenad också, men det blir nog inte så.
Dagens vill-göra-lista:
  • Såsa runt i myskläder hela dagen.
  • Ligga i sängen under täcket.
  • Sova lite till.
  • Titta på Battlestar Galactica.
  • Kramas.
Jaja, nu måste jag ta tag i mitt liv om jag vill få nåt gjort över huvud taget.
Här kommer en bild på min simmar-frilla. 6 hårsnoddar, två hårspännen och många svordomar skapade den.
Hörs ikväll!


1 kommentar:

Kristine sa...

Hallå? Vad hände med badmössan? ;) Spännande att du ska skaffa glasögon. Då kan vi läsa böcker och se smarta ut ihop. :D