söndag 30 januari 2011

Utvärdering vecka 4

Detta var planen:
  • Fortsätta hålla mig till planen och kämpa på.
  • Träna 4 gånger (Måndag, Onsdag, Fredag, Söndag) och testa ett nytt pass alternativt blåsa upp pilatesbollen och använda den.
  • Skriva matlista och följa den.
  • Skriva in allt jag äter på Viktklubb.
  • Bli smal, fit, snygg och lycklig!
Detta gjorde jag:
  • Jag höll mig inte till planen alla dagar och jag kämpade inte alls så hårt som jag hade kunnat. FAIL!
  • Jag tränade inte 4 gånger och jag testade inte nåt nytt pass. FAIL!
  • Jag skrev ingen matlista, men planeringen gick riktigt bra t.o.m Torsdag i alla fall. HELG-FAIL!
  • Jag har skrivit in allt jag ätit på Viktklubb. Och skämts...
  • Jag har inte blivit smal, fit eller snygg. Även om jag är ganska lycklig ändå..

Inga kommentarer: