onsdag 19 januari 2011

...

Asså... Jag är så trött att jag knappt orkar tänka.
Somnade kanske halv 1 i natt och gick upp klockan 6. Det är aaaaalldeles för lite sömn för mig.
Har känt mig trög, hängig, nästan sjuk hela dagen, men tvingade mig själv till att träna ett pass när jag kom hem i alla fall.
Det var jobbigt. Men jag gjorde det!

Nu är det läggdags snart. Känns inte som jag gör annat än jobbar och sover.
Är lite låg den här veckan.
Det går nog över snart...

Frukost:
2 st Wasa solruta dinkel med makrill i tomatsås. Vatten.

Lunch:
Kålpudding med mormors hemgjorda lingonsylt. 2 morötter. En halv turkisk paprika. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Middag:
Ugnsstekt lax, potatis, remouladsås. Rivna morötter. En skiva knäckebröd med smör. Vatten.

Mellanmål:
Ett kokt ägg. 2 koppar kaffe med mjölk. Eventuellt något litet innan läggdags om jag hittar nåt passande.

Träning:
25 minuter funktionell träning.

Inga kommentarer: