söndag 16 januari 2011

It´s a date!

Idag har varit en hurtig dag fylld av aktivitet.
-Vi har varit iväg och fikat hos Jonnes mormor som bjöd på goda saffransbullar och nybakt sockerkaka. Men jag drack bara kaffe!! *karaktärsfylld_tjej82*

-Vi har skottat bort blytung blötsnö och saltat uppfarten.

-Jag har tränat ett pass. Och fa-a-a-an vad jag tog i. Är fortfarande darrig i armarna och kan knappt skriva.

-Jag har fått håret färgat och färgat håret på svärmor.

Den inplanerade korvgrytan med kornris som skulle blivit middag fick stryka på foten på grund av tidsbrist och förvandlades till pasta och stekt korv istället.
Nu tänker jag ta igen mig en stund innan vi åker iväg på bio-dejt!!
Denna ska vi se:


Så här kommer dagens rapport lite i förväg.
Hörs imorrn med en rapport från vågen, en utvärdering av vecka 2 samt en planering av vecka 3!
Hoppas ni har haft en bra helg utan allt för många frestelser!

Frukost:
En skål fruktyoghurt. Två skivor husmansknäcke med leverpastej och gurka. Ett stort glas kaffe latte.

Lunch:
En "bulle" hembakt linfröbröd med smör och ost. Morotsstavar. Vatten.

Middag:
Fullkornspasta med ketchup och stekt chorizo. Morotsstavar. Vatten.

Fika:
2 koppar kaffe med mjölk.

Bio-snacks:
Popcorn och cola!! Annars vore det inte bio på riktigt.

Träning:
25 minuter funktionell träning. 20 minuter skottande av blötsnö.

Inga kommentarer: