måndag 3 januari 2011

So far so good..

Än så länge mår jag bra. Håll tummarna för att det håller i sig.
Men för att vara på den säkra sidan åt jag en lättsmält middag som är lätt att kräkas upp ifall att.

I alla fall. Dagens matrapport:

Frukost:
Havregrynsgröt med mormors hemlagade äppelmos och mjölk. En skiva Skogaholmslimpa med skivat kokt ägg och kaviar.

Lunch:
Lasagne med fetaost, några snacksmorötter, sallad, gurka, tomat, röd och grön paprika. Isvatten.

Middag:
En skål fruktyoghurt, några smörgåskex med smör och ost.

En inte helt bra dag matmässigt, och ingen motion över huvud taget, men i morgon ska jag jobba sena passet så då rör jag mig i alla fall en del på jobbet.
Nu har jag en irriterande huvudvärk och tänker gå och lägga mig.
Ber om ursäkt för ett skittråkigt inlägg, kanske är jag roligare i morgon.
Den som lever får se.

Inga kommentarer: