tisdag 18 januari 2011

Utvärdering vecka 2 + plan vecka 3

Oj, vad tiden går fort när man har roligt. Redan Onsdag snart och jag har varken utvärderat förra veckan eller planerat denna ordentligt än.

Det får bli en snabbgenomgång.
Hittills går det förvånansvärt lätt. Nästan så att jag börjar bli lite orolig. Snart måste det komma ett bakslag liksom.
Jag har planerat dag för dag och har hållit mig till den planen.
Jag har tränat 3 pass och hållit mig inom min kalorinivå nästan varje dag. (har ätit för mycket nån dag och för lite en annan dag)
Jag har inte varit särskilt godissugen eller "rastlös-hungrig".

Det går helt enkelt riktigt bra!
Och det ska det fortsätta med!

För denna vecka (alltså vecka 3) ska jag:

-Träna 3 gånger. Förmodligen Onsdag, Fredag, Lördag. Borde ha gjort det idag, men det blev aldrig av.

- Hålla mig inom ramarna hela veckan förutom på Lördag då det blir tacos och öl med Jonnes jobbarkompisar.

- Inte ge upp när vågen (förmodligen) inte visar minus på Måndag utan bara kämpa vidare.
Har ju som sagt gått ner mer än planerat 2 veckor i rad så jag gissar att jag hamnar på en platå snart...

Inga kommentarer: