onsdag 26 januari 2011

Jag vill sova bra!!!

Trött, så trött.
Har inte sovit ordentligt på flera nätter. Drömmer konstigt, vaknar ofta, sover oroligt.
Fattar inte varför.
Vill bara sova tungt en hel natt och vakna pigg och utvilad.
Ska det vara så jävla svårt?

Det har ändå varit en riktigt hyfsad dag. Fått uppskattning på jobbet av både chefen och kunder, och det är ju alltid kul.
Dessutom har jag både tränat och lagat god mat.
Nu 2 och en halv timme senare försöker jag fortfarande hitta orken att släpa mig in i duschen.
Nån gång ska jag väl bli pigg igen.
Nu ska jag dricka en c-vitamin och försöka slappna av.
Hörs imorrn.

Frukost:
En skål lättyoghurt med müsli. En kopp kaffe med mjölk.

Lunch:
Korv- och böngryta med kornris. Broccoli och en morot. Vatten.

Middag:
Linssoppa. Grekiskt lantbröd med smör och ost. Vatten.

Mellanmål:
Ett päron. En kopp kaffe med mjölk.

Träning:
25 minuter funktionell träning.

Inga kommentarer: