måndag 24 januari 2011

Ja, inte börjar veckan så bra..

+ 0,4 på vågen. Crap.
Men jag har bara mig själv att skylla, så det är väl inget att älta egentligen. Det är bara att köra hårdare nu.

Har i alla fall tränat ikväll och det är ju en bra början...

Annars har jag inte mycket att säga om dagen. Jobbat, tränat, ätit, slöat i soffan.
Men en stor händelse i mitt liv har faktiskt inträffat idag!
Jag har tankat bilen alldeles själv för första gången!! *duktig tjej82*

Nä, nu ska jag sluta berätta om min otroligt spännande dag.
Hoppas ni andra där ute i sajberspejs har haft en bra dag i alla fall.
Hörs imorrn.

Frukost:
En skål lättyoghurt med ny müsli! Nåt i stil med bran+ med gojibär och annat hokus pokus. God. En kopp kaffe med mjölk.

Lunch:
Nötstek, kokt potatis, brunsås. Två morötter. Vatten.

Middag:
Tacopiroger. (det blev mycket rester efter festen i Lördags) Isbergssallad, gurka, tomat, grön paprika. Vatten.

Mellanmål:
Ett kokt ägg.

Träning:
25 minuter funktionell träning.

Inga kommentarer: