torsdag 20 januari 2011

Nån som sett min ork? Återfås tacksamt omgående.

Alltså. För att vara lite dramatisk och kanske, kanske lite överdriven:
Det är så jävla synd om mig den här jävla veckan.
Jag är så jävla trött, less och orkeslös. Och jävligt sugen på något ännu oidentifierat.
Dessutom svär jag för jävla mycket.

Men seriöst. Jag är helt slut. Arbetsdagarna sniglar sig fram och jag har ingen motivation till nånting.
Jag struntade i att träna idag och jag är sugen på att äta mig spymätt på nåt flottigt och gott.
Men det gör jag inte. Fast det skulle vara så GOTT!

I morgon är det gudskelov Fredag. Då blir allt bättre. *tänker hurtigt och positivt*
I morgon ska jag vara pigg och glad.
Jajjemen.
God natt.

Frukost:
Havregrynsgröt med mormors äppelmos och mjölk.

Lunch:
Sista matlådan (hallelujah!) av den tråkiga,tråkiga fetaostlasagnen. Morötter och strimlad vitkål. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Middag:
Stekt lövbiff, pommes strips, ketchup och lite bearnaisesås. Vatten.

Mellanmål:
En kopp kaffe med mjölk. En halv latte. En blodapelsin.

Inga kommentarer: