torsdag 13 januari 2011

Ganska pigg men usel på fyndiga rubriker

Hej!
Har haft en ganska bra dag i dag. Nog den bästa hittills i veckan.
Har bara varit trött och trög, men nu börjar jag vakna till lagom till helgen :)
Och vad jag längtar!
Mmmm helg!
Då kanske jag till och med hinner läsa lite bloggar. Tack ni som har kommenterat här förresten. Så fort jag har tid och ork ska jag svara :)

Här kommer en snabbrepris av vad jag har pysslat med idag: (för som vanligt har jag inte tid att sitta här och ordbajsa)
Gått upp i ottan, jobbat, tränat, eftersvettats i en halv evighet, lagat mat i en timme (!!!) som inte ens blev särskilt god (!!!!!), tagit en lång dusch, parkerat i soffan. Slut på dagen.
Vi hörs i morgon. Nu ska jag försöka varva ner tillräckligt mycket för att kunna gå och lägga mig.

Frukost:
Lättyoghurt och Salta Kvarns fruktmüsli. En kopp kaffe med mjölk.

Lunch:
Ris, biff i gräddsås, broccoli. Vatten. En kopp kaffe med mjölk.

Middag:
Potatistortilla med bacon. Vatten. En stor kaffe latte till efterrätt.

Mellanmål:
En blodapelsin. Ett äpple,

Träning:
25 minuter funktionell träning.

Inga kommentarer: