fredag 21 januari 2011

TGIF

Fyyyy så skönt att det äntligen är helg!
Är helt slut, men det vet ni ju redan. Det har jag ju tjatat om hela veckan.
Veckans fredagsmys blev varma mackor och 4 avsnitt av Solsidan.
Känner mig gammal och trött, och den här veckan verkar jag inte kunna bli mätt och nöjd.
Jävligt irriterande.
Men jag har hållit mig inom gränserna ändå.
Det kommer jag definitivt inte göra i morgon.
Då är det dags för årets första alkoholintag.
Jag kommer bli full.

Återkommer med rapport.
Stay tuned hippies!

Frukost:
Ett kokt ägg. En kopp kaffe med mjölk.

Lunch:
Pasta, Jonnes skinksås, strimlad vitkål och 2 morötter. Vatten.

Middag:
Varma mackor: Rostbröd med smör, skinka, tomat, stekta champinjoner och ost. Coca cola.
Ett Ballerina-kex.

Mellanmål:
En banan. En halv liten bakelse/pralin typ.

Träning:
25 minuter funktionell träning.

Inga kommentarer: