torsdag 6 januari 2011

Hurtig dag!

Ledig dag? Äh, vad är väl en bal på slottet?
Här har vi städat ut julen och skottat snö hela dagen.
Bara att städa efter granen tog sin lilla tid...
Vi kanske möjligtvis kunde ha vattnat den bättre...

Matmässigt har dagen varit helt okej, även om lunchpajen innehöll fler kalorier än beräknat så jag fick offra min planerade julmust :( Jag hjärta julmust=sant.

Jaja, i morgon är det fredag. Då blir det ost och kex och cola. Allt enligt planen och inom ramarna
Peppen är enorm!

Frukost:
Havregrynsgröt med mormors hemgjorda äppelmos och mjölk. Ett kokt ägg. Ett stort glas vatten.

Lunch:
Felix Bacon & Broccolipaj, babyplommontomater, gurka, grön paprika och sockerärtor. Ett stort glas vatten.

Middag:
Tacos! Köttfärs, sås, gräddfil, gurka, tomat, grön paprika, rödlök, majskorn, lite riven ost, 2 tortillabröd och några nachos. Ett stort glas vatten.

Mellanmål:
En kopp kaffe med mjölk. 2 klunkar julmust. Mmmm must.

Nu är jag så mätt att jag har magknip, så resten av kvällen kommer spenderas på soffan framför tv:n.
Hörs imorrn då!

Inga kommentarer: