fredag 28 januari 2011

Hjärta Fredag!

Fredag alltså. Gillar´n skarpt!
Känner mig nästan som en människa igen efter några timmars slappande i soffan.
Har haft fredagsmys i form av hembakad pizza, handbollen på tv, brasa och skvallertidningsläsande. En bra kväll.
Dagen började inte lika bra. Vaknade dödstrött när klockan ringde och var tvungen att tvinga mig upp helt gråtfärdig av trötthet. Klädde på mig och var på väg ut genom dörren när jag kom på att jag börjar en timme senare idag. Kul. Verkligen. Men det var ganska skönt att äta frukost i lugn och ro faktiskt.

Snart blir det nog sängen. Imorgon velar vi mellan att gå upp tidigt och åka och shoppa när affärerna öppnar (vi är inte så förtjusta i att trängas), eller att ta sovmorgon och bara slöa.
Vi får se vad det blir...

Frukost:
2 skivor husmansknäcke med leverpastej. En kopp grönt te med honung.

Lunch:
Kycklingsallad med bulgur och vitlöksdressing. Vatten.

Middag:
Sjukt god hemgjord pizza med bacon, paprika, lök, och champinjoner. Cola.

Mellanmål:
3 koppar kaffe med mjölk. Ett äpple.

Inga kommentarer: