söndag 9 januari 2011

Tummen är ute ur röven!

Kors i taket!
Idag fick jag äntligen tummen ur, satte på mig träningskläderna, tryckte i en tränings-dvd och upplevde en 25 minuter lång nära-döden-upplevelse.
Fyyyy fan vad jag är otränad! Det är så man skäms.
Men nu har jag börjat i alla fall, så nu kan det bara bli bättre.
I morgon kör jag ett pass till.

Dagens rapport:

Frukost:
En skål fruktyoghurt. Två skivor husmansknäcke med smör, ost och gurka. Ett kokt ägg. En kaffe latte.

Lunch:
En fullkornsgrönsakspaj från ICA (inte god). Babyplommontomater, grön paprika, gurka och sockerärtor. Vatten. En liten Kaffe latte. Vi har just köpt en espresso-maskin så det blir mycket kaffe nu :)

Middag:
Stekt kyckling, currysås och bulgur. Gurka, babyplommontomater, sockerärtor. Vatten.

Mellanmål:
En kopp kaffe med mjölk. En skiva Polarpärlan med smör och ost.

Träning: Woho!!
25 minuter funktionell träning. *stolt tjej82*


Inga kommentarer: