söndag 23 januari 2011

It´s alive!!

Jag alltså.
Jag brukar alltid bli väldigt, väldigt dålig dagen efter. Alltså typ döende. Brukar alltid få svår huvudvärk och må illa, det är därför jag så sällan dricker alkohol nu för tiden.
Men i dag mår jag faktiskt riktigt hyfsat.
Är bara lite seg, men har inte ens ont i huvudet.
Känns fint.

Gårdagskvällen var också fin, även om jag inte hänger med på allt jobbsnack och uppenbarligen inte är lika uthållig som alla andra.
Jag gick och la mig runt halv 2, Jonne runt 5...

Så idag har vi inte gjort mycket vettigt alls. Och det känns välbehövligt.
Snart börjar en ny vecka igen. Fy vad helgerna går fort!

Här kommer helgens rapport. Inte helt optimala dagar när man försöker vara hurtig och nyttig, men det är bara att bryta ihop och komma igen!

Lördag:
Frukost:
Havregrynsgröt med mormors äppelmos och mjölk. En bulle hembakt linfröbröd med smör och ost. Vatten.

Lunch:
Knorrs frysta ost och broccolisoppa. En liten bulle hembakt linfröbröd med smör och bröd. Vatten. En latte.

Middag:
Tacos med alla tillbehör som finns typ. En öl. Vatten.

Under kvällen:
Diverse alkoholhaltiga drycker. Mängd okänd. Salta pinnar och ostbågar. Vatten.

Söndag:
Frukost/Lunch:
Tacosrester och cola.

Middag:
Söndagsstek med potatis, brunsås och gelé hos svärföräldrarna. 2 glas mjölk.

Mellanmål:
En latte. Vatten. 2 stycken Merci-chokladbitar.

Inga kommentarer: