måndag 10 januari 2011

Mission impossible

Efter att ha jobbat, tränat, lagat mat och ätit, och parkerat mig i halvliggande position i soffan kom jag plötsligt på att jag borde tömma diskmaskinen och fylla den igen så att jag slipper göra det i morgon bitti.
Men jag orkar inte resa mig!
Kroppen tryckte på paus.
Orkar knappt skriva för jag är så trött i armarna.
Dessutom är jag kissnödig.

Men ja ä int bitter!
För jag har tränat 2 dagar i rad, och i morse visade vågen -0,9 kilo!!
Woho! *duktig tjej82*

Nu måste jag strax gå och kissa om jag så ska krypa till badrummet, så här kommer dagens rapport!

Frukost:
Lite lättyoghurt med Saltå Kvarns fruktmüsli. En kopp kaffe med mjölk.

Lunch:
Bulgur, currysås, kycklingköttbullar. Strimlad vitkål och en morot. Vatten.

Middag:
Vegetarisk paprika- och böngryta. Pasta. Cashewnötter. Vatten.

Mellanmål:
En kopp kaffe med mjölk. En blodapelsin.

Träning:
25 minuter funktionell träning.

Inga kommentarer: