söndag 2 november 2008

En smula bakis och sömnlös

Som överskriften antyder är jag en smula bakis. Ont i huvudet och lite illamående. Men jag har inte kräkits iallafall. Och det är ju skönt.
Befinner mig hemma hos Kristine där jag har skedat mig igenom natten med henne. Eller, vi har sovit i samma säng sen vi kom hem vid 3-tiden i natt. Tror jag lyckades sova till 7 typ. Sen dess har jag varit vaken medan sömntutorna Kickan och Jonne har sovit fram tills nu.

Gårdagens partajj var ganska trevligt. En del folk som var kul att träffa men usel musik. När jag är full vill jag lyssna på bra musik. Får jag inte det blir jag bara arg.

Här kommer gårdagens bekännelser. Nu ska vi äta frukost. Återkommer.

Frukost 9:45:
Havregrynsgröt med mjölk och banan. En macka med smör och skinka. Vatten.

Lunch 13:30:
Två stycken Polarbröd extrem (tror jag det hette) med smör, skinka, ost, och gurka. En kopp grönt citronte. Några Djungelvrål.

Middag 17:45:
Ca en tredjedels vegetarisk bananpizza. Cola.

Sen:
Ett glas vitt vin. Två glas bål. Kanske tre öl?? Minns inte så noga.

Inga kommentarer: