måndag 24 november 2008

Jag hade värsta inlägget i huvudet förut och visste preciiiis vad jag skulle skriva, men sen fick jag huvudvärk och blev trög. Så. Det bidde inget.
Bättre lycka nästa gång.

Ps: I brist på hjärnverksamhet fortgår samma veckans grej ytterligare en vecka, eller tills jag kommer på nåt bättre. Det är ju inte en jävel som vill utmana mig.
Men eftersom jag är en negativ människa egentligen kommer det finns tre dåliga saker också, bara för mitt eget höga nöjes skull.

Frukost 9:45:
Lättyoghurt med quinoamüsli, banan och russin. vatten.

Lunch 13:30:
Revbensspjäll, potatis, brunsås, minimajs. Vatten. Typ 20 gram mörk choklad som jag hittade i min väska och svullade i mig innan jag upptäckte att den var gammal och smakade bajs.

Mellanmål 16:30:
Ett päron. Vatten.

Middag 20:30:
Makaroner, bacon, ketchup. Vatten.

Tre bra saker:

+ Arbetsdagen gick fort.

+ Lyssna på musik på väg till jobbet is the shit!

+ Att jag motstod frestelsen att äta choklad efter middagen.

Tre dåliga saker:

- Huvudvärk.

- Ställde väckarklockan en timme för tidigt.

- Känner mig ful och fet idag :(

Inga kommentarer: