söndag 2 november 2008

Jag är gammal

Sjuuukt trött. Jag är inte byggd för sånt här vilt leverne. Tur att kroppen får vila ända till Lördag innan jag börjar misshandla den igen :)

ÅH! Vet ni vad förresten!? Ni måste kolla den här sidan! It´s a piece of heaven!!!

Nu är det läggdags strax. Jag återkommer med veckans grej imorron, nu är jag alldeles för trött för att tänka ut nåt bra.
Dagens matlista är väldigt kort, och jag pajjade veckans grej sista dan! Jag blir så sur! Men vi åt frukost på Statoil, och jag glömde helt bort att köpa nån frukt. Men resten av veckan har jag ju hållit det, så jag räknar det som knappt godkänt. Eller?

Frukost 14:45:
En grillkorv med grovt bröd, ketchup och senap. Cola.

Middag 17:45:
Hasselbackspotatis, stekt fläskfilé, tzatziki, isbergssallad, gurka, tomat och grön paprika. En skiva vitlöksbröd. Massor av cola. Det enda jag vill dricka när jag är bakis.

Jag igår.

Inga kommentarer: