fredag 7 november 2008

Fredag=svull

Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig, men så fort det blir fredag släpper allt hurt-tänk. Jag äter och äter och äter. Och äter lite till. Jag har ätit massa godis idag fast jag egentligen inte är sugen. Jag åt till och med så jag fick ont i tänderna.
Jag blir nästan en smula äcklad av mig själv. Fast mest fundersam. Hur kommer det sig att allt skiter sig just på fredagar?
Tål att fundera över.

Annars har det varit en rätt okej dag. På jobbet välte jag två hela rader med rödvinsstuvar som jag fick städa upp. Efter det blev det inte mycket gjort. Dessutom kom det petiga och dryga människor och hälsade på. Vad har ni i NKI?? Är allt jag vill säga om det.
Hemma har det varit en typisk fredagskväll. Vi har ätit sallad och kollat på IDOL, precis som vanligt.
Strax ska jag sova. Så spännande är mitt liv.
Imorrn är det bowling och restaurang med jobbet, samt förfest hos Eva. Blir nog kul.
Om vi inte hörs då, så hörs vi på söndag.
Trevlig helg fans!

Frukost 9:30:
Två rågfibertoast med smör och köttbullar. Tomat, gurka och grön paprika. Juice.

Lunch 12:45:
Teryiakikyckling med nudlar och wokgrönsaker. Vatten. Mjölkchoklad till efterrätt.

Mellanmål 15:45:
En rågfibertoast med smör. Mera mjölkchoklad. Några hallon. Juice.

Mellanmål 19:30:
Ännu mera mjölkchoklad, cashewnötter, lite öl, en halv kaffepralin.

Middag 20:45:
Kycklingpastasallad med dressing. Två rostmackor med smör och ost. Cola.

Steg:
11459

Inga kommentarer: