fredag 14 november 2008

Man kan inte påstå att jag sov bättre utan huvudvärk direkt. Vaknade 4 i morse och kunde inte somna om. Vid 6 gick jag upp och satte mig och väntade på att få gå till jobbet.
Nu är jag sjukt trött.

Förlåt för att bloggen är så tråkig. Det är inte meningen. Jag kan vara rolig också. Jag lovar.

Hålla-mig-vaken-kaffet 8:00:
En kopp kaffe med mjölk.

Morgonsupen ca 9:
En klunk Bollinger under champagneprovningen. Bara för att det var så gott! Och nästan en hel sån där brödpinne. Sen tappade jag den på golvet.

Frukost 9:45:
Tre fullkornsrostmackor. Två med smör och köttbullar. En med smör, skinka, tomat och grön paprika. Juice.

Lunch 13:30:
Spaghetti, köttfärssås, ketchup. En morot. Vatten. Lite smågodis. En kopp kaffe med mjölk.

Mellanmål 17:20:
Två satsumas. Några godisar.

Middag 19:30:
Kycklingpastasallad med dressing. Tre rostmackor med smör och ost. Cola. En öl till efterrätt.

Tre bra saker:

+ Fredag!

+ Ledig helg!

+ Gratis film på Canal plus hela helgen!

1 kommentar:

Ellen sa...

Din blogg är rolig!
Hur har positiva veckan gått?
Du utvärdera och skriva :-)