torsdag 13 november 2008

Njae

Inte idag heller. Men jag känner mig yttepyttelite hurtigare idag.
Kan vara för att den jävliga huvudvärken som förföljt mig sen i lördags äntligen börjar försvinna.
Nu kanske jag kan sova ordentligt i natt...

Frukost 10:45:
Två olympiabröd (frallor ni vet) med smör, skinka och grön paprika. Julmust. En tugga av nåt syrianskt bakverk med nötter och russin i.

Fika 11:30:
En kopp kaffe med mjölk.

Lunch 14:30:
Kokt potatis, ugnsstekt lax, hollandaisesås, en avokade, en morot. Vatten. En tugga till av kakan. Några klunkar kaffe med mjölk.

Mellanmål 17:50:
En satsumas.

Middag 21:00:
Ugnspannkaka med bacon och jordgubbssylt. Två morötter. Mjölk. Några klunkar julmust till efterrätt.

Tre bra saker:

+ Huvudvärken börjar gå över.

+ En kund sa att jag var hemskt trevlig och ett proffs på mitt jobb.

+ Jag hann pyssla med mitt ansvarsområde på jobbet nästan hela dagen.


Inga kommentarer: