tisdag 25 november 2008

I´ve got pretty music in my ears!

Jag vill bara börja med att säga att jag ääääälskar min Irre! Bääästa! Jag vet inte när jag var så här pigg om mornarna sist. Sweet! Det enda som är en smula oroande är att jag tror att jag ibland sjunger med, alternativt mimar med stor inlevelse ibland på tåget.
Känns ju som att det är lite piningt om det är så... men jag kan inte låta bli när det är nån bra låt.

Annars då? Jorå, det är en ganska bra dag faktiskt. Jag känner mig hyfsat pigg. Jag har visserligen haft ont i huvudet hela dagen, men det börjar gå över tror jag.
Imorron tänker jag ta sovmorgon, och sen ska vi åka till Skärholmen och köpa julklappar! Myyys!
Jag hjärta julen!
Dessutom känns det väldigt lyxigt att jobba två dagar, vara ledig en dag, jobba två dagar och sen vara ledig två dagar. Känns nästan som att inte jobba alls.
Men det känns också som att min kropp behöver lite vila, och att det kan vara nyttigt att vara borta från jobbet nån gång, så jag kanske kan skjuta lite på nästa bitterfitte-period.
Vi får väl se.
Jag ser iallafall fram emot en hel dag med min fina, bästa, underbaraste Jonne!

Frukost 9:45:
Lättyoghurt med quinoamüsli, banan och russin. Vatten.

Lunch 12:45:
Makaroner, stekt falukorv, ketchup. En morot. En halv skiva quinoaknäcke med smör. Vatten. Mjölkchoklad till efterrätt. (måste sluta äta godis efter maten!)

Mellanmål 16:00:
En morot och en riskaka. Vatten.

Middag 20:00:
Baguette med smör, brieost, lufttorkad skinka, tomat och rödlök. Cola. En liiiten chokladpralin.

Tre bra saker:

+ Jag har så sjukt mycket bra musik på Irre att jag önskar att jag hade längre resväg.

+ Veckans jobbschema.

+ Ledig imorron!

Tre dåliga saker:

- Mina knogar är så torra att dom spricker.

- Huvudvärk.

- Jag kommer aldrig bli nöjd med mig själv om jag äter så här dåligt.

Inga kommentarer: