måndag 3 november 2008

Fortfarande seg

Jag har ont mellan skulderbladen. Vad gjorde du med mig i lördags natt Kristine? :)
Annars har det varit en helt okej dag faktiskt.
Började veckan lite kroatiskt, alltså baklänges med att dricka öl och äta praliner på en måndag.
Men va fan, det piggar upp! Dessutom köpte vi (svärmor egentligen) 32 stycken av samma sort, så vi var ju tvungna att kolla om den var god så vi kunde lämna tillbaka resten annars.
Den var mycket god. Så nu vet ni det.

Det är ju lika bra att gå och lägga sig. Jag kunde ha dödat för att få ligga kvar i sängen i morse. Men jag gick upp ändå.
Sjukt kul inlägg det här. Jag lägger ner nu. Men oroas ej, jag är tillbaka imorron.

Frukost 10:30:
En banan. Vatten. Jag hade liksom inte tid med mer.

Lunch 12:45:
Pastagratäng med skinka, ostsås, paprika, ärter och majs. Isbergssallad, gurka, tomat, grön paprika och alfalfagroddar. Vatten.

Mellanmål 15:45:
Blåa vindruvor.

Middag 18:30:
Blodpudding, bacon, mormors lingonsylt, "rugguggla"= rotfruktspytt gjord på potatis, morot, purjolök, selleri, palsternacka, äpple, vitlök och kryddor. Jättegott! Jag gillar rotfrukter. Vatten.

Mellanmål 19:15:
En halv stout, två små hemgjorda chokladpraliner.

Steg:
13305

1 kommentar:

Kristine sa...

Jag undrar detsamma! Jag har en stramande värk i musklerna på häger sida av halsen. Varje gång jag sträcker på mig eller tar ett djupt andetag strålar det upp och ner. :/ Man undrar ju hur vi sov egentligen. ;)