onsdag 19 november 2008

Zzzzzz

Jorå satte. Jag har sovit sååå dåligt nu tre nätter i sträck. Vet ni hur ovanligt det är?
Om jag sover dåligt en natt brukar jag somna som en stock kvällen efter, men inte nu. Jag somnar sent, sover oroligt och drömmer massa stressdrömmar, mestadels om jobbet.
Inte coolt.

Det lustiga är att jag inte kan komma på varför jag är så stressad när jag sover. Jag tycker liksom inte att jag är det när jag är vaken. Känner mig lite klen bara, men det är ju som vanligt. Jag är nog bara störd.

Iallafall, dagen har gått ganska fort och det är ju bra.
Jag har fått låna en mp3-spelare av Jocke som jag kanske ska köpa, och jag ser fram emot att testa den imorron på väg till jobbet.

Frukost 10:00:
Lättyoghurt, quinoamüsli, banan och russin. Vatten.

Mellanmål 12:45:
Ett äpple.

Lunch 13:45:
Ris, lövbiff i gräddsås, tomat, grön paprika och morot. Vatten.

Middag 18:45:
Skånsk stuvad potatis, chorizo (typ en tredjedels), grön paprika, gurka. Vatten.

Mellanmål sen nån gång:
Funderar på att festa till det med en Julmust. Det är ju Onsdag!

Tre bra saker:

+ Tåget gick i tid trots att det snöade ute!

+ Att jag får prova en mp3-spelare innan jag köper den. Känns rätt lyxigt.

+ Jag får höra nästan varje dag att jag har så fint hår. Då blir jag lite glad. (förutom när äckliga gubbar säger det till mig på jobbet)

Inga kommentarer: