söndag 16 november 2008

Jaha.

Helgen är redan slut. Kändes som fredag nyss. Nu var det ju typ det, men ändå..
Idag har jag inte varit utanför dörren. Har tillbringat nästan hela dagen i sängen och lökat loss. Sweet.

Imorrn har jag inventering av mina älskade rödviner på jobbet, och kommer hem seeent, så ni kanske inte hör nåt av mig förrns på tisdag. Så ni inte tror att jag har dött eller nåt.

Heido.

Frukost 12:00:
Havregrynsgröt med mjölk och mormors hemgjorda äppelmos. Ett kokt ägg. En och en halv skiva Skogaholmslimpa med Makrill i tomatsås. Vatten.

Mellanmål 16:00:
Cashewnötter. Julmust. Tre chokladpraliner.

Mellanmål 17:00:
En skiva Skogaholmslimpa med smör och ost.

Middag 18:15:
Två hemgjorda hamburgare med grovt bröd, majonnäs, senap, ketchup, gurka, tomat och lök. Hemgjorda potatisklyftor. Cola.

Mellanmål 21:00:
En chokladpralin. Lite Kaffestout.

Tre bra saker:

+ Kramkalas med Jonne hela dagen. Sweet.

+ Inga måsten.

+ Det snöade några fina flingor. Julmysigt!

Inga kommentarer: