söndag 9 november 2008

Lördag = också svull!

Fast det tänker jag inte ha dåligt samvete för. Det är inte varje dag staten bjuder på restaurang.
Vi hade en helkväll med jobbet igår. kvällen började med att vi fixade oss lite hemma hos Malin.
Hon plattade håret och jag målade naglarna (mest utanför) sen var vi på Ica och köpte kattmat till Saras katt. (intresseklubben antecknar) Och jag citerar direkt från burken: "Pussi kan inte vänta...! Det är svårt att välja en favorit med så otroligt många välsmakande varianter. Vilken det än blir, vet du att det är en favorit..."
Jorå, satte..
Sen Öööörnade (så låter Malins bil när vi åker i den. Ööööörn öööörn) vi till Eva för lite mys innan vi drog till bowlinghallen. Och om nån skulle undra. Jag är inte ett dugg bra på att bowla. Men jag fick en strike iallafall!!! Wiiii!
Efter det blev det mat på Barolo innan jag var tvungen att åka hem och kurera min migrän.
Men en trevlig kväll var det ändå.

Frukost 11:45:
Havregrynsgröt med mjölk och banan. Två stycken Polarpärlan med smör och leverpastej. Vatten.

Mellanmål 14:15:
En banan.

Mellanmål 16:30:
Baguette med chevré, honung och mandel. Provsmakning av Blossa 08, (smakar ingenting annat än vanlig starkvinsglögg) lite smågodis. Hos Eva.

Middag 19:30-21:00 typ:
Ett vitlöksbröd till förrätt. Vildsvinsfilé med rotgrönsaker, skogssvampsås och risotto till varmrätt. Vaniljpannacotta med vit chokladtryffel och hallonsås till efterrätt.
Att dricka under kvällen bidde det: en
Caipirinha, ett glas rött, ett halvt glas vitt, en kopp kaffe med mjölk och tillhörande biscotti, och en massa vatten.

Steg:
10186




Snyggaste brudarna i stan?

1 kommentar:

Ellen sa...

Hey!
Du var jättesnygg, fin med halsband och grejer.
puss