torsdag 27 november 2008

Mimmi <3 Ellen

Jag är gråtmild idag med, men mest för att fina bästa snyggaste snällaste Ellen skriver så fina saker till mig! <3<3<3<3<3<3
Tack.

Jag har fortfarande ont i huvudet (för typ 100000:e dagen i rad), så det blir inget spännande häftigt inlägg idag. Men idag är jag bara positiv, så "Tre dåliga saker" har försvunnit för nu. Jag försöker verkligen vara mer positiv!

Frukost 9:45:
Lättyoghurt med quinoamüsli, banan och russin. Vatten.

Lunch 13:30:
Potatis, fiskgratäng, en morot, en avokado. Vatten.

Mellanmål 17:30:
En riskaka, ett päron. Vatten.

Middag 20:30:
Två små tunnbröd med potatissallad, rostbiff, isbergssallad, gurka, tomat och grön paprika. Vatten. En banan.

Tre bra saker:

+ Ellen! Jag önskar att jag nån gång blir lika positiv som du.

+ Kramar och pussar.

+ Fredag imorron!

Inga kommentarer: