onsdag 5 november 2008

bitterfitta no more?

Idag har jag varit hurtig igen. Så hurtig att jag gick från jobbet och ner på stan när jag slutat jobba.
Det var ganska skönt faktiskt. Lite tokigt med all dimma bara. Jag höll nästan på att gå vilse :)

Jag har fått en utmaning från fina Ellen, så nästa vecka ska jag tänka positivt. Det ska bli intressant att se om jag blir mindre bitter av det. Sen är det ju inte så ansträngande heller.
Denna veckas utmaning går ganska bra hittills. Målet är ju som ni vet (om ni hänger med) att gå minst 80.000 steg. Jag har redan gått över hälften av det, så jag tror jag kan klara av det.
Helst skulle jag vilja ha "gått klart" på Lördag så jag kan löka på Söndag. Men vi får se...

Apropå ingenting så har butiken där jag jobbar blivit nominerad till årets butik. Yey oss!

Frukost 9:45:
Lättyoghurt med quinoamüsli, banan och russin. Vatten.

Mellanmål 12:30:
Ett äpple.

Lunch 14:00:
Makaroner med stekt köttfärs, (sån där typ makaronipudding man åt på dagis) ketchup, grön paprika, tomat, alfalfagroddar och en avokado. Vatten.

Mellanmål 16:00:
Fruktsallad på päron, kiwi och färsk ananas som jag fick av Malin och Eva. Tack!

Mellanmål 17:30:
En morot.

Middag 19:30:
Baguette med smör, lufttorkad skinka, brieost, tomat och rödlök. Cola.

Steg:
18264

Inga kommentarer: