söndag 9 november 2008

Fars dag!

Grattis min store tjocke fine far!


Idag är en sån där dag då jag känner mig gammal igen. men nu har det ingenting med alkohol att göra. Jag behöver glasögon. Jag vaknade tidigt i morse och undrade vad jag skulle hitta på som inte skulle väcka Jonne.
Efter att ha dött tre gånger på samma ställe i Zelda tappade jag tålamodet och började jag läsa istället, sen har jag varit trött i ögonen och haft ont i huvudet hela dagen.
Lite av det har säkert med rödvinet igår att göra, men faktum kvarstår. Jag behöver läsglasögon.
Det är bara att acceptera. Jonne var snäll och stöttande och började kalla mig för Mimmi four-eyes.
Tack älskling. Jag älskar dig med.
Nu återstår bara att få tid till en synundersökning och att hitta några bågar jag vågar visa mig i...

Frukost 11:15:
Tre rostmackor med smör och leverpastej. Ett kokt ägg. Cola.

Fars-dagsfika 12:30:
Mormors marängtårta. En kopp kaffe med mjölk.

Mellanmål 16:00:
Årets första julmust!! Det är typ det godaste jag vet.

Middag 17:00:
Nötstek, potatisgratäng, isbergssallad, gurka, tomat, grön paprika. Cola.

Fika 19:00:
En kopp grönt citronte med honung. Några klunkar julmust. Mmmmm!

Steg:
1806

Och här kommer veckans grejjrapport!

Måndag:13305
Tisdag:14959
Onsdag:18264
Torsdag:11243
Fredag:11459
Lördag:10186
Söndag:1806

=81222!!!
Yay mig!!!


1 kommentar:

Ellen sa...

Du kommer att bli hetaste bruden i glasögon! Finns ju massa snygga 8-)