torsdag 20 november 2008

Dricka musse och ha det bra

Julmusse is the shit! Must alltså. Det är så gott så jag inte vet var jag ska ta vägen.
Det är typ godare än allt! Mmmmmmmusse..
Iallafall. Jag är pigg som en mört idag. Tänk vad en hel natts ostörd sömn kan göra. Och då vaknade jag ändå med huvudvärk och stela käkar.
Bra bra.
Imorron är det fredag! Wiii! Och jag slutar tidigt också! (alltså inte tidigt för folk med kontorsjobb och sånt, men 17:15 är tidigt för mig.)
Sen ska jag jobba på lördag också, men det är helt okej, för då får jag vara ledig nästa lördag så jag kan vara med på morfars galna 75-årspartajj.
Bra bra.

Ps: Julmust är gott. Ds.

Frukost 9:45:
Lättyoghurt med quinoamüsli, banan och russin. Vatten.

Lunch 14:00:
Skånsk stuvad potatis, en tredjedels chorizo, en morot, en avokado, minimajs. Vatten. En fralla med smör och ost.

Mellanmål 16:30:
En apelsin.

Middag 20:30:
Ärtsoppa. Tre frallor med smör och ost. Vatten.

Mellanmål 21:30:
En Baileyspralin. JULMUST!!!!

Tre bra saker:

+ En bra dag helt enkelt.

+ Mp3-spelare.

+ Julmust!

1 kommentar:

Ellen sa...

Julmusse.. hihihih...musse hihihi.. vilket sött ord!
Härligt med en bra dag!
Puss