fredag 31 oktober 2008

Tröttmössa

Jag är tröttmössa idag. Av nån anledning har det varit en lång och ganska jobbig vecka.
Känner mig inte på topp. Men imorron blir det förhoppningsvis bättre, för då får jag träffa Ellen, och det brukar alltid pigga upp!
Imorrn blir det nog inget inlägg heller, för imorrn ska jag bli full.
Men man vet ju aldrig. Den som lever får se..

Frukost 9:30:
Tre skivor mörkt bröd med linfrön och grejjer, två med leverpastej och gurka, en med smör, skinka, tomat och grön paprika. Juice.

Lunch 13:00:
Caesar-sallad från Coop. Alltså sallad, kyckling, krutonger, ärtskott, rädisor, och körsbärstomater. Lite lite dressing. Jag la till lite extra tomat, grön paprika och alfalfagroddar. Vatten.

Mellanmål 16:45:
En rostmacka med smör och köttbullar. En stor bit cheesecake. Vatten. En morot.

Middag 20:45:
Två varma mackor med ost, skinka,tomat och champinjoner. Cola.

Steg:
12839

Inga kommentarer: