fredag 24 oktober 2008

Svullo!

Idag bidde det fredagssvullande. Men va fan, det är ju bara fredag en dag i veckan.
Jag har ätit onyttig frukost, onyttig lunch, fikabröd, godis, och druckit lite öl.
Det är lika bra att erkänna: Jag är en vek människa. Jag har hemskt svårt för att vara hurtig på helgen. Det går bara inte. Måste jobba på det.
Vi har haft en riktig Svensson-kväll med IDOL. Och om nån nu skulle undra, så hejar jag på Kevin, Johan, och Anna.
Så. Nu var det utrett.
Imorrn är vi på galej hos kusin vitamin och Markus och ölar, så jag kommer troligtvis inte skriva nåt här. Men jag är tillbaks senast på söndag.
Hav förtröstan mina vänner.
Här kommer listan över dagens förfall:

Frukost 9:30:
Tre rostmackor med smör, skinka, grön paprika och tomat. Två köttbullar. Juice.

Lunch 12:00:
Baguette med smör, skinka, sallad, grön paprika och tomat. Färskpressad apelsinjuice. En kopp mangote och ett wienerbröd.

Mellanmål 15:45:
En kopp mangote, en chokladmuffins med kaffekräm. En halv sur satsumas. Lite smågodis.

Middag + lite till 19:15:
Kycklingpastasallad med dressing. Tre rostmackor med smör och ost. Cola. Några klunkar öl. En rad mjölkchoklad.

Steg: 9811

Inga kommentarer: