söndag 26 oktober 2008

Veckans "grej"

Ny grej som jag just kom på!
Varje vecka tänkte jag försöka mig på att ha en slags utmaning, ett mål, eller en grej jag ska utföra innan veckan är slut. Hajar ni? Inte jag heller riktigt, men det kan bero på att jag är sjukt trött och har ont i huvudet.
Jag orkar inte förklara bättre just nu. (förklaringar har å andra sidan aldrig varit min grej. Jag snöar in mig och babblar bort mig tills folk inte hajar nånting. Känns det som iallafall.)

Jag tänker mig ett intro här, typ den gamla stänkaren "Dead by Dawn" med Deicide, som senare blev "Veckans lök" med en annan textrad. Nu låter det "Veckans grej" i mitt huvud.
Och alla kliar sig förvirrat i huvudet och funderar över Mimmis mentala hälsa.. Går hissen verkligen ända upp? Har hon verkligen alla mockasiner i kanoten?
Fundera på det ni, för jag har ingen aning.

I vilket fall som helst. Veckans Grej är:

Att äta frukt eller grönsaker till alla måltider.

Vi får väl se om jag har nån karaktär.


Inga kommentarer: