tisdag 28 oktober 2008

Nää, vet ni vad? Jag är helt blank i skallen och kommer inte på nåt att skriva.
Jag letar febrilt i minnet efter nåt spännande eller kul som har hänt idag som jag kan berätta om, men det verkar onekligen som om det inte finns nåt värt att skriva om.
Jag vaknade, gick upp, gick och la mig igen med huvudvärken från helvetet, gick upp igen, tog två treo, åkte tåg och sen buss till jobbet, svettades på lagret typ hela dagen, tog buss och sen tåg hem igen, åt middag, satte mig här..
Där har ni min dag.

Nu ska jag gå och duscha bort min svett och kolla på Ironman. Filmen alltså.

Tjillevippen!

Frukost 10:00:
Lättyoghurt med Dinkelmüsli, banan och russin. Vatten.

Lunch 12:30:
Stekt potatis, stekt bacon, stekt ägg, ketchup. En stor morot och körsbärstomater. Vatten.

Mellanmål 16:00:
Två satsumas.

Middag 18:15:
Korvstroganoff med ris. Gurka och körsbärstomater. En liten bit knäckebröd med smör. Vatten. En kopp grönt citronte med honung.

Nattmat 23:00:
Två skorpor med smör. Vatten.

Steg: 12175

Inga kommentarer: