torsdag 30 oktober 2008

Hurtig? näääe!

Idag känner jag mig ohyggligt ohurtig. Jag har en bitterfittadag nu igen, och då varken vill eller orkar jag vara hurtig.
Jag har väl ätit ganska hyfsat hittills idag, men nu tänker jag faktiskt äta godis och tycka synd om mig själv en stund.

Borde man inte veta vad man vill bli när man blir stor när man är 26 år gammal?
Jag får ångest.

Frukost 9:45:
Lättyoghurt med Quinoamüsli, banan och russin. Några vindruvor. Vatten.

Lunch 12:45:
Gulaschsoppa. En och en halv fralla med smör och ost. Vatten. En satsumas.

Mellanmål 15:45:
En satsumas. En liten chokladbit. En dubbel Treo.

Middag 18:00:
En hamburgare med grovt bröd, stekt ägg, gurka, tomat, lök, senap, ketchup och majonnäs. Cola.

Mellanmål sisådär 20:00:
Djungelvrål.

Steg:
11490

1 kommentar:

Ellen sa...

Jag tror att man egentligen aldrig behöver veta vad man ska bli, man är ju nånting hela tiden. Nu jobbar du på bolaget och sen kanske du gör något annat. Jag satsar på det som jag vet att jag vill göra nu, men vem vet om hundra år? Det finns alltid tid för förändring, oavsett ålder.
:-)