onsdag 29 oktober 2008

tumme ner

Jag stänger verkligen inte ofta på jobbet egentligen, så jag borde inte klaga, men nu gör jag det ändå.
TUMME NER!!
Mitt liv blir tråkigt och jag blir grinig av att jobba sent.
Visst är sovmorgon rätt skönt, och visst hinner jag göra lite innan jobbet om jag pallrar mig upp tidigt, men jag tycker inte om det.
All heder till er som nästan alltid jobbar sent (Kristine tex). Jag slipper gärna.

Att jobba sent (alltså 11:15-20:30) gör ju också att man skjuter på alla måltider, och jag undrar hur bra det är att äta middag 21:30? Nu blir det så i alla fall, för jag är ju hungrig när jag kommer hem från jobbet.

Blablabla. Kul inlägg. Nu skiter jag i att gnälla en stund och skriver ner mitt spännande ätande istället. Det kommer till och med finnas en bild lite längre ner. High tech!
Hörs imorrn!

Frukost 11:00:
Lättyoghurt med Dinkelmüsli, banan och russin. Vatten.

Lunch 14:30:
Korvstroganoff med ris. Grön paprika, körsbärstomater och alfalfagroddar. Vatten.

Mellanmål 18:45:
Blå vindruvor och ett päron.

Middag 21:30:
Jonnes gulaschsoppa med potatis och röd paprika. Tre små skivor vitt bröd med smör och ost. Mjölk.

Steg:
15395




Jag var hurtig och köpte bara nyttigheter idag *stolt*

Inga kommentarer: