måndag 27 oktober 2008

Tråkmåndag!

Jag har inte mycket att berätta idag alls.
Det har varit en helt vanlig måndag, sådär seg och trött. Men jag var iallafall hurtig imorse!
Jag åkte med Jonne till hans jobb och sen gick jag därifrån till mitt jobb.
Det tycker iallafall jag var duktigt gjort.

Nu ska jag gå och tvätta mitt hår, och sen tänker jag nog bädda ner mig och kolla på tv tills jag somnar.
Ska bli sweet!

Frukost 9:45:
Lättyoghurt med Dinkelmüsli, banan och russin. Vatten.

Lunch 13:00:
Spaghetti, köttfärssås, ketchup, tomat och grön paprika. Vatten. Ett glas färskpressad apelsinjuice.

Mellanmål 15:45:
En sur satsumas. En kiwi.

Middag 18:30:
Stekt potatis, stekt bacon, stekt ägg, ketchup, grön paprika. En liten bit knäckebröd med smör. Vatten.

Mellanmål 20:00:
En kopp grönt citronte med honung.

Steg: 19123!

Inga kommentarer: